Substantivo claro e perfecto,
Lenidude da palabra amorosa,
Rexeito, totalmente,a feito violento.
Amo o verdadeiro amro, sempre,
Quero o feito de querer e ser querido.
Rexeito as mentiras asasiñas,
Namentres, coido, por desgraza,
Polas paredes da casa mitireira,
Van tecéndose teas de araña absurdas,
Cando a presa está a piques de ser degullada,
Faise a fame dun momento desesperado,
Apágase a lus do día pertinente e concreto
E queda instalasa a noite pecha.
Escoito na lonxanía perfecta,
On son dunha gaita acesa
Perdida no vento ferinte,
Namentras o vento absurdo
Fan que os corboráns negros
Planeen, soave e lenes, na superfice do ar freso.
Un cego con gafas de sol vende cupóns
Polas rúas estreitas,
Ganando a súa vida cotiá
Vendendo cupóns de sorte.
MIGUEL DUBOIS
link. enlace http://mundodesalvora.blogspot.com http://mundoillainsuinamicaelarons.blogspot.com http://omundodeonsrepublicaindependentedomar.blogspot.com ,LITERATURA É UN MUNDO MARAVILLOSO. A POESÍA E A PARTE DA LITERATURA MENOS LIDA. DESCUBRE, ATRAVESO, DO UNIVERSO POÉTICO E MIRA O MUNDO CONTANDO A REALIDADE CUNHA LINGOAXE ATEIGADA DE BELEZA. BELEZA UN CONCEPTO UNIVERSAL, CON DÓUS POLOS: BELEZA INTERIOR E BELEZA EXTERIOR. A IMAXE NON É O MESMO QUE O CONCETO DA BELEZA.
lunes, 22 de septiembre de 2008
domingo, 21 de septiembre de 2008
PERDIDO
Envelenada boca, de palabras absurdas
Emerxen dun volcán inútil apagado e asulagado de penas fodidas e desalentadoras,
A palabra sobrante, a risa doente de medo absoluto, capacidade do absurdo
A cacidada da palabra vendida, no nome da envexa continúa,
O timo pensado, o xuizo absurdo que a modo de trono inútil
Emerxen dun volcán inútil apagado e asulagado de penas fodidas e desalentadoras,
A palabra sobrante, a risa doente de medo absoluto, capacidade do absurdo
A cacidada da palabra vendida, no nome da envexa continúa,
O timo pensado, o xuizo absurdo que a modo de trono inútil
Escacha a tranquilidade sotida nun fío branco.
A perna rota que camiño vieros perdidos de ilusos, preversos.
A lus apagada ou o candil escachado, noite tremen da e escura,
A perna rota que camiño vieros perdidos de ilusos, preversos.
A lus apagada ou o candil escachado, noite tremen da e escura,
Silenzo absoluto abero a noite negra.
O berro roto que afúnde na noite de silenzo tremendo.
O lobo negro ferido de morte absoluta.
A fogueira que non queima desesperada e absurda,
Os piñeiros voando todos polo ar perdidos sen rumbo fixo
A choiva de coitelos asasiños,
Que tempo tremendo que se durme nos espazos valeiros
A inocencia transmutada en falsas alarmas perdidas,
No medio do tempo que queima horas dabondo por día enteiro.
Como explicarche, amigo indiferente,
O rumbo que perdera
Coma recuperar o tu sentimento verdadeiro,
Pero non marchar coma unha pantasma branca e absurda
Para o mundo roto que prega oracións o Deus.
Colle o camiño axeitado
Sendo o teu ti interno.
Alumea, dabondo
A expresión grata do teu grato corazón abero ao mundo enteiro.
Miguel Dubois.
O berro roto que afúnde na noite de silenzo tremendo.
O lobo negro ferido de morte absoluta.
A fogueira que non queima desesperada e absurda,
Os piñeiros voando todos polo ar perdidos sen rumbo fixo
A choiva de coitelos asasiños,
Que tempo tremendo que se durme nos espazos valeiros
A inocencia transmutada en falsas alarmas perdidas,
No medio do tempo que queima horas dabondo por día enteiro.
Como explicarche, amigo indiferente,
O rumbo que perdera
Coma recuperar o tu sentimento verdadeiro,
Pero non marchar coma unha pantasma branca e absurda
Para o mundo roto que prega oracións o Deus.
Colle o camiño axeitado
Sendo o teu ti interno.
Alumea, dabondo
A expresión grata do teu grato corazón abero ao mundo enteiro.
Miguel Dubois.
CAMPO DA VERDADE
Érguete enteiro con toda a túa forza característica
Non bascules na absurda do medo imposible
Habita , sempre, en tí mesmo,
Non habites no mundo alleo,
Non roubes a palabra perfecta,
Non acales o marmurio das augas dun río belo e fermoso.
Admite que es como ti es
Nen máis ne menos,
Nen gran de home,
Nen home pequeno.
Son o tempo que me toque vivir no tempo,
Son eu, pero si diferente a tí,
Cada un de nós é un mundo diferente,
Debémonos o mutuo respeto e amor consistente.
É por eso que condéo os absurdos de calquera tipo de absurda violenza.
Gústame habitar e querer quero habitar na paz asumida,
Que, día a día, me pide a paz conmigo e a paz cós demáis,
Que absurda linguaxe
De parolas absurdas,
Queiman os fins dos días
En fermosas postas de sol fermosas.
Habito para vivir a vida
Enteira a ela me entrego e me debo,
Con xustiza enteira
Non con falsas promesas
De absurda esperanza.
Habito a vida enteira,
Para atoparme nela
Consumila racionalmente
Asumir a xustiza coma comportamento cotiá.
Que sen sentido habitar as palabras ingratas
As que non aporta unha "cachiño" de amor .
Miguel Dubois
Non bascules na absurda do medo imposible
Habita , sempre, en tí mesmo,
Non habites no mundo alleo,
Non roubes a palabra perfecta,
Non acales o marmurio das augas dun río belo e fermoso.
Admite que es como ti es
Nen máis ne menos,
Nen gran de home,
Nen home pequeno.
Son o tempo que me toque vivir no tempo,
Son eu, pero si diferente a tí,
Cada un de nós é un mundo diferente,
Debémonos o mutuo respeto e amor consistente.
É por eso que condéo os absurdos de calquera tipo de absurda violenza.
Gústame habitar e querer quero habitar na paz asumida,
Que, día a día, me pide a paz conmigo e a paz cós demáis,
Que absurda linguaxe
De parolas absurdas,
Queiman os fins dos días
En fermosas postas de sol fermosas.
Habito para vivir a vida
Enteira a ela me entrego e me debo,
Con xustiza enteira
Non con falsas promesas
De absurda esperanza.
Habito a vida enteira,
Para atoparme nela
Consumila racionalmente
Asumir a xustiza coma comportamento cotiá.
Que sen sentido habitar as palabras ingratas
As que non aporta unha "cachiño" de amor .
Miguel Dubois
sábado, 20 de septiembre de 2008
TOCAR A VIDA
Que bonita é cando sinto vivila vida íntegra.
Dame a impresión que sinto o ar respirable,
Que toco a sensibilade do sentir a vida.
Parés, que toco a vida enteira,,
E me acollo aos brazos dela en forma decisiva.
Amo os sentimentos vividos fondamente.
Nada eu quixera rexeitar,
Nada eu quixera eu xulgar,
Nada eu quixera condear.
Quen me dá permiso, para habitar
Nas palabras alleas?
Que me dá permiso
para escachar a delicia de vivir?
Por esa razón fundamental,
Amo, fondamente, a vida enteira,
E non rexeito os momentos duros
Nos que o verbo sofrir
Non é un absurdo engadido
Se non é un capítulo duro da existencia vital.
Vivo sentindo que toco a vida
Coa torpeza dos meus dedos torpes e enganados.
Non perdo a esperanza futura,
Froito de admitir a dureza vital.
Amo o canto dos paxaros ceibos,
Que cantan fermosas cancións
Nas ponlas das roseiras amarelas
No xardín da ledicia constante.
Que bonito é vivir ledo
E que obriga é aceptar o sofrimento existente.
Miguel Dubois
Dame a impresión que sinto o ar respirable,
Que toco a sensibilade do sentir a vida.
Parés, que toco a vida enteira,,
E me acollo aos brazos dela en forma decisiva.
Amo os sentimentos vividos fondamente.
Nada eu quixera rexeitar,
Nada eu quixera eu xulgar,
Nada eu quixera condear.
Quen me dá permiso, para habitar
Nas palabras alleas?
Que me dá permiso
para escachar a delicia de vivir?
Por esa razón fundamental,
Amo, fondamente, a vida enteira,
E non rexeito os momentos duros
Nos que o verbo sofrir
Non é un absurdo engadido
Se non é un capítulo duro da existencia vital.
Vivo sentindo que toco a vida
Coa torpeza dos meus dedos torpes e enganados.
Non perdo a esperanza futura,
Froito de admitir a dureza vital.
Amo o canto dos paxaros ceibos,
Que cantan fermosas cancións
Nas ponlas das roseiras amarelas
No xardín da ledicia constante.
Que bonito é vivir ledo
E que obriga é aceptar o sofrimento existente.
Miguel Dubois
jueves, 18 de septiembre de 2008
OSCAR WILDE
Happy face, Mr Wilde
REFLEXIÓNS SOBRE O AMOR.
A palabra AMOR, tedémolo, sempre a idealizada. O AMOR, como tal é UN ACTO PERFECTO DE ENTREGA AO OUTRO. Supoño que o que ama, cólmase do máis fermosos dos sentimentos. AMAR, non é, somentes, AMAR, a muller que contigo comparte o teu corpo e a túa psique. A convivenza das psiques son fenómenos máis complexos, e o acto de AMAR, moitos veces, leva implícito o acto de nada recibir nada a cambio. O AMOR, penso eu, que debe ser un acto desinteresado, un acto altruista, é un acto de amor. O AMOR, é o xerador de múltiples pasións, pasións que, as veces, entran en conflicto, na que o instito do ser humano pode COA ARTE DE AMAR. Neste caso, dá a impresión que A ARTE de AMAR, desaparece porque os conflictos da psique chocan. Coido que o amor, debería ser un acto permanente, pero é moi difícil que o AMOR, sexa para sempre. Eu, cando era máis xove, era partidario da filosofía de JEAN JACQUES ROUSSEAU, pero có paso do tempo, vaste desenganado,e vas mirando que eres un ser "utilizado" e presa dos sentimentos doutros seres humanas; é coma se foras "secuestrado" como ser humano e es víctima de baixas paixóns doutros homes e mulleres, es froito do secuestro da túa autonomía persaol. Todo o que estou a decir, sucede na vida cotiá, facendo das conductas sociáis elementos complexos, que poderían se o máis fermosas posibles. Conesto de ROSSEAU, paso a filosofía HOBBES. Parece que, sempre, no meu caso estóu xogando aos estremos. Parece coma se a balanza do equilibrio fora unha teoría "absurda", mais é moi difícil convivir sen "equilibrio". Non é xusto facer uso da denominación, por exemplo, o exceso dialéctico, tratando de "asoballar" a unha terceira persóa. Na vida cotiá é fundamental a HUMILDADE, o desinflar ese EGO ABSURDO, que non fai máis que dano. Se eu deixo de insuflar o MEU MUNDO INTERIOR, á cando podo adequuerir a HUMILDADE. O mundo das PALABRAS HOCAS E VALEIRAS, son unha perda de tempo, porque non dí nada ou procuran crear "confusión". Debemos facer UN MUNDO DOADO, un mundo sen complicacións, e nos tempos actuáis facer uso da FILOSOFÍA do PRAGMATISCO.
Sempre me impresionóu a seguite frase de Xesús: AMARÁS AO PRÓXIMO COMO A TI MESMO. Se pasamos a desglosamos esta frase maravillosa, chegaremos a conclusión de que para AMAR AO PRÓXIMO, PRIMEIRO TE TES QUE AMAR A TI MESMO. Se non tes AUTOESTIMA, estás "perdidiño".
É imposible vivir sen AMOR, máis o AMOR, témolo que alimentalo, porque a igual que os homes , mulleres e animáis morren, por eso estamos, totalmente, comprometidos coa palabra AMOR.
ROUSSEAU..o home é bon por natureza
FARO de FISTERRA
O MUNDO de FISTERRA.
O Mundo de Fisterra,
É unha porta máis aberta ao mundo ceibo,
Nel podes comprobar como son,
Os sentimentos dun poeta descoñecido,
Afortunadamente.
De que vale a pantalla externa
Do que eu son?
De que me vale o folklore absurdo,
Dos falsos andamiaxes da absurda farándula?
O Mundo de Fisterra é unha fiestra máis
Aberta ao mundo de par en par.
Temos días de combate constante,
No que o Océano de Fisterra
Está bravo,
E nel danse absurdas batallas marítimas
No que o vencedor é aquel que honra a xustiza.
No Mundo de Fisterra,
Pódense descubrir Micromundos útiles,
Que te axudan a resisitir
Os combates inxustos
De maneira doada e lene
E sen absurdos labirintos
Que non son máis que absurdos
Xogos de palabras inútiles.
Nesta Mundo de Fisterra,
Temos días de sol grande e fermoso.
Sentámonos os dous na beira dos cantiles de Fisterra,
E observamos que non é o Fin do Mundo,
Pola contra é todo un espectáculo de beleza natural,
Linguaxe de ondas brancas erguetas,
E ventos de tódolos ventos da ledicia.
Que fermosura inmensa habita No Mundo de Fisterra.
Miguel Dubois.
É unha porta máis aberta ao mundo ceibo,
Nel podes comprobar como son,
Os sentimentos dun poeta descoñecido,
Afortunadamente.
De que vale a pantalla externa
Do que eu son?
De que me vale o folklore absurdo,
Dos falsos andamiaxes da absurda farándula?
O Mundo de Fisterra é unha fiestra máis
Aberta ao mundo de par en par.
Temos días de combate constante,
No que o Océano de Fisterra
Está bravo,
E nel danse absurdas batallas marítimas
No que o vencedor é aquel que honra a xustiza.
No Mundo de Fisterra,
Pódense descubrir Micromundos útiles,
Que te axudan a resisitir
Os combates inxustos
De maneira doada e lene
E sen absurdos labirintos
Que non son máis que absurdos
Xogos de palabras inútiles.
Nesta Mundo de Fisterra,
Temos días de sol grande e fermoso.
Sentámonos os dous na beira dos cantiles de Fisterra,
E observamos que non é o Fin do Mundo,
Pola contra é todo un espectáculo de beleza natural,
Linguaxe de ondas brancas erguetas,
E ventos de tódolos ventos da ledicia.
Que fermosura inmensa habita No Mundo de Fisterra.
Miguel Dubois.
ADMISIÓN
Non vivo sen a fonte do sosego,
Que adormece a dor que me habita,
Da paz que asulaga os camiños da vida.
Que absurdo é resistirse ao certo á realidade constante
Que me ergue polos camiño da vida enteira.
Que inútil acción é alimentarse do baixo instinto ferinte.
Mágoa, do ser humano cheo de envexa e xenreira.
Admito as cousas como son e son o que debo de ser.
Admito a verdade enteira
Aquela que me vai abrindo portas diferentes.
Non soporto o mundo mintirán,
Que abre doorosas feridas traicioeiras,
Non rexeitas do que es,
E asume o que será,
Pero non fagamos do futuro próximo,
O que non sabemos,
Admite e rexeita o que non convén
Porque, de novo, abre absurdas feridas
Pérdidad de tempo inútil,
Como vas recuperar
O tempo no que non fuches unha persóa honrada?
Perdiche o tempo falso
Perdiche toda a túa credibilidade enteira.
Que mágia máis grande ser o que eres!
Mágoa!
Miguel Dubois
Que adormece a dor que me habita,
Da paz que asulaga os camiños da vida.
Que absurdo é resistirse ao certo á realidade constante
Que me ergue polos camiño da vida enteira.
Que inútil acción é alimentarse do baixo instinto ferinte.
Mágoa, do ser humano cheo de envexa e xenreira.
Admito as cousas como son e son o que debo de ser.
Admito a verdade enteira
Aquela que me vai abrindo portas diferentes.
Non soporto o mundo mintirán,
Que abre doorosas feridas traicioeiras,
Non rexeitas do que es,
E asume o que será,
Pero non fagamos do futuro próximo,
O que non sabemos,
Admite e rexeita o que non convén
Porque, de novo, abre absurdas feridas
Pérdidad de tempo inútil,
Como vas recuperar
O tempo no que non fuches unha persóa honrada?
Perdiche o tempo falso
Perdiche toda a túa credibilidade enteira.
Que mágia máis grande ser o que eres!
Mágoa!
Miguel Dubois
AMOR.
Na máxima lentitude prolongada e tépeda
A ti me achego coas miñas mans abertas
Libro branco aberto de par en par,
Ao mundo de agarimo constante.
Que pequeniño me atopo,
Sen esoitar lentos os latexos
Do teu corazón ledo e aberto
Ao mundo das ideas máis concretas,
Aquelas que conducen ao íntimo interior,
Son dos son habidos no interior
Do teu peito perfecto,
Que nas noites de invernía fría,
Agarimo lentamente coas miñas mans abertas.
Recorre sen repouso a túa branca pel,
E as túas costas invado lento e soave
Coas miñas mas pequenas e torpes.
Sinto que a de chegar o verbo amar querido,
Verbo do íntimo e do interior constate,
Latexa con forza suprema, corazón aberto
Enteiro ao dimensión concreta de verbo amar.
Namentras as miñas torpes mans
Faille cortesía deliciosa,
A túal pel branca como o leite branco
Das vacas brancas e negras e grandes,
E cando a ti me entrego
Perdo a miña identidade interior.
Asulágome a ti toda, perdido de amor,
Desbordado pola visión concreta,
Do verbo amar.
Miguel Dubois
A ti me achego coas miñas mans abertas
Libro branco aberto de par en par,
Ao mundo de agarimo constante.
Que pequeniño me atopo,
Sen esoitar lentos os latexos
Do teu corazón ledo e aberto
Ao mundo das ideas máis concretas,
Aquelas que conducen ao íntimo interior,
Son dos son habidos no interior
Do teu peito perfecto,
Que nas noites de invernía fría,
Agarimo lentamente coas miñas mans abertas.
Recorre sen repouso a túa branca pel,
E as túas costas invado lento e soave
Coas miñas mas pequenas e torpes.
Sinto que a de chegar o verbo amar querido,
Verbo do íntimo e do interior constate,
Latexa con forza suprema, corazón aberto
Enteiro ao dimensión concreta de verbo amar.
Namentras as miñas torpes mans
Faille cortesía deliciosa,
A túal pel branca como o leite branco
Das vacas brancas e negras e grandes,
E cando a ti me entrego
Perdo a miña identidade interior.
Asulágome a ti toda, perdido de amor,
Desbordado pola visión concreta,
Do verbo amar.
Miguel Dubois
miércoles, 17 de septiembre de 2008
PRAIA DE RONS
PRAIA DE RONS.
Cantos anos, mellor veráns enteiros vividos,
Neste fermoso lugar de Rons,
Nome aristocrático, Península de Cantodorxo.
Euforia iifantil, choro de un neno loiro
Ou de cabelo negro coma o carbón daquelas caldeiras
Xa inexistentes,
Caldeiras da lembranza
E o fume da gran chaminea ríxida e longa ,
Inexistente chaminea ergueita.
As mullleres vestidas en verdes mandiles
Escritos seus nomes en letras bermellas
Ían a fábrica conserveira,
Limpaban o peixe coidadosamente,
Sen axuda de máquinas automáticas,
Ían enlatando o peixe nos envases prateados
E o aceite andaluz das olivas de Xaén
Mollaban o alimento froito do mar de Arousa,
Ou de mares alleos a esta fermosa Ría da Beleza,
Na que durma tranquila e leda
A Illa da Arousa.
Tempos da miña nenez querida, Julio, Fofi,
Mari-Glori, Clemente, Quitita, Arturo, José,
Perico, Lisi, Cecilia, Pepa, Antonio, Gloria, Adriana,
Agustín, Paquita, Clemente Pai, Carlos, Nocha, Ricardo, Virginia, Pastora...
Cantos nomes, nomes da lembranza
Nomes que fican fixados, permanentemente
No campo da memoria.
Si pasou pero fica
Coma a lembranza que nunca morre.
Adolescencia bendita,
Despertar dos sentidos máis ocultos
Miradas cómplices,
E, como non nacen os primeiros amores
E sen darnos de contan temos húmidos
Os pantalóns mollados.
A sorpresa da inexperiencia,
A vergoña de non saber que non eres
Nen un home afeito
E nen neno aínda.
Corremos antre a s chalanas multiculores,
Agachámonos detrás dos duros cons de pedra,
Avanzamos enteiro no tempo, dentro do tempo,
E a forma da faciana vainos cambeando
Aumentanto cuantitativamente o número de anos vividos.
Barcos descansados nunha parai bela, prais de Rons sempre,
Na lembranza que non morre e perdura,
Que bonita está a tarde que morre na fotografía de cor.
Rons é o meu lugar da referenza emerxente
Da felicidade habida.
Miguel Dubois.
Cantos anos, mellor veráns enteiros vividos,
Neste fermoso lugar de Rons,
Nome aristocrático, Península de Cantodorxo.
Euforia iifantil, choro de un neno loiro
Ou de cabelo negro coma o carbón daquelas caldeiras
Xa inexistentes,
Caldeiras da lembranza
E o fume da gran chaminea ríxida e longa ,
Inexistente chaminea ergueita.
As mullleres vestidas en verdes mandiles
Escritos seus nomes en letras bermellas
Ían a fábrica conserveira,
Limpaban o peixe coidadosamente,
Sen axuda de máquinas automáticas,
Ían enlatando o peixe nos envases prateados
E o aceite andaluz das olivas de Xaén
Mollaban o alimento froito do mar de Arousa,
Ou de mares alleos a esta fermosa Ría da Beleza,
Na que durma tranquila e leda
A Illa da Arousa.
Tempos da miña nenez querida, Julio, Fofi,
Mari-Glori, Clemente, Quitita, Arturo, José,
Perico, Lisi, Cecilia, Pepa, Antonio, Gloria, Adriana,
Agustín, Paquita, Clemente Pai, Carlos, Nocha, Ricardo, Virginia, Pastora...
Cantos nomes, nomes da lembranza
Nomes que fican fixados, permanentemente
No campo da memoria.
Si pasou pero fica
Coma a lembranza que nunca morre.
Adolescencia bendita,
Despertar dos sentidos máis ocultos
Miradas cómplices,
E, como non nacen os primeiros amores
E sen darnos de contan temos húmidos
Os pantalóns mollados.
A sorpresa da inexperiencia,
A vergoña de non saber que non eres
Nen un home afeito
E nen neno aínda.
Corremos antre a s chalanas multiculores,
Agachámonos detrás dos duros cons de pedra,
Avanzamos enteiro no tempo, dentro do tempo,
E a forma da faciana vainos cambeando
Aumentanto cuantitativamente o número de anos vividos.
Barcos descansados nunha parai bela, prais de Rons sempre,
Na lembranza que non morre e perdura,
Que bonita está a tarde que morre na fotografía de cor.
Rons é o meu lugar da referenza emerxente
Da felicidade habida.
Miguel Dubois.
NOCTURNO FOTOGAFICO DENDE SAN VICENTE DE O GROVE
BELEZA DUNHA NOITE DE VERÁN.
Sálvora Illa dos deuses marítimos ao fondo.
Maravillosa Ría de Arousa,
Verán nouturno,
San Vicente de O Grove,
Barcos pescando dabondo e continuo
E no teito do ceu unha estrela sorprende e brilante,
Un astro maravilloso
Que afunde a noite enteira
Nun ton de dourados fermosos.
Cons e pequenas Illas de Cons.
Naturazeza maravillosa,
Dende San Vicente de O Grove.
Delirio delicado dunha Naturza perfecta e nocturna.
Miguel Dubois
CANTIGA PARA UN FERREIRO SOÑADOR
Martelo duro, pum, pum, pum...plam..
Forza to traballo forte e forte.
Dame o pan merecedor.
Martelo que bate con todo a rabia posible,
Plam, plam, pla...
Dureza suprema e calculada.
Ferro cambeante,
Fragua ardente,
Forza exacta,
Sudor da fronte, ferreiro forte,
Traballa na fragua, do calor intenso,
Intenso calor e forza dun ferreiro forte,
Golpe constante,
Golpe fixo,
Ferro moldeable,
Plin, plin, plin..
O sudor é calido e costante,
Toda a forza suprema, leva no seu brazo forte.
Plon, plon, polon...
Ferreiro, fragua, ferramenta, forza...
No taller da fragua ardente,
O ferreiro moldea ferros antes tesos.
Figuras fermosas esculpe,
Pezas arranxa a destra e sinistra.
Ferreiro do ferro da Rúa do Ferrol,
Construo sonos quentes de ferro
A un razoable prezo.
Miguel Dubois
Forza to traballo forte e forte.
Dame o pan merecedor.
Martelo que bate con todo a rabia posible,
Plam, plam, pla...
Dureza suprema e calculada.
Ferro cambeante,
Fragua ardente,
Forza exacta,
Sudor da fronte, ferreiro forte,
Traballa na fragua, do calor intenso,
Intenso calor e forza dun ferreiro forte,
Golpe constante,
Golpe fixo,
Ferro moldeable,
Plin, plin, plin..
O sudor é calido e costante,
Toda a forza suprema, leva no seu brazo forte.
Plon, plon, polon...
Ferreiro, fragua, ferramenta, forza...
No taller da fragua ardente,
O ferreiro moldea ferros antes tesos.
Figuras fermosas esculpe,
Pezas arranxa a destra e sinistra.
Ferreiro do ferro da Rúa do Ferrol,
Construo sonos quentes de ferro
A un razoable prezo.
Miguel Dubois
martes, 16 de septiembre de 2008
ATRAVESO DUNHA FIESTRA DE CADRADOS VERDES
Enteiro, sempre, a tí.
Na friaxe da mañá de invernía, contigo.
Ao logo do día mundano, a túa rente constante.
Deitado na noite enteira, asulagado antre o teu peito branco.
No límite de tódolos amores posibles, sempre contigo.
Non me persigues, non, é certo,
E eu non te persigo,
Estamos xuntos por todo amor querido,
Sen trabucos absurdos,
Sen palabras ferintes,
Ao mediodía solar,
Ou na medianoite,
A lus dunha vela branca,
Amarrados os dous,
Achegados ao gran arte de amar,
Estou contigo, porque te quero tanto e moito.
Quéroche os días ateigados de amargo sudor inútil,
Ou os días trites de bágoas constantos. Sufrir.
Sempre contigo estou, a túa rente,
Aínda, meu amor, que non estes
Na túa presenza física
Que me amarro a tí
Cunha aperta de amor desesperado.
Aberta está a fiestra de cadradiños verdes,
Fóra caen as primeiras pingas do outono,
E na túa boca caen os primeriros bicos da mañá, lene e doce.
Miguel Dubois
Na friaxe da mañá de invernía, contigo.
Ao logo do día mundano, a túa rente constante.
Deitado na noite enteira, asulagado antre o teu peito branco.
No límite de tódolos amores posibles, sempre contigo.
Non me persigues, non, é certo,
E eu non te persigo,
Estamos xuntos por todo amor querido,
Sen trabucos absurdos,
Sen palabras ferintes,
Ao mediodía solar,
Ou na medianoite,
A lus dunha vela branca,
Amarrados os dous,
Achegados ao gran arte de amar,
Estou contigo, porque te quero tanto e moito.
Quéroche os días ateigados de amargo sudor inútil,
Ou os días trites de bágoas constantos. Sufrir.
Sempre contigo estou, a túa rente,
Aínda, meu amor, que non estes
Na túa presenza física
Que me amarro a tí
Cunha aperta de amor desesperado.
Aberta está a fiestra de cadradiños verdes,
Fóra caen as primeiras pingas do outono,
E na túa boca caen os primeriros bicos da mañá, lene e doce.
Miguel Dubois
Suscribirse a:
Entradas (Atom)